Dr. Stern Super Premium - kuivaruoka kana & riisi 10 kg 900994000

Dr. Stern Super Premium - kuivaruoka kana & riisi 10 kg 900994000 Dr. Stern

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
29,95 €



  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Dr. Stern Super Premium - kuivaruoka kana & riisi
- ruokaa kuluu vähemmän kuin tavallista koiranruokaa
- tasapainoinen ja sopivasti maustettu
- valmistettu huolella valituista, tuoreista ja pakastamattomista raaka-aineista
- miellyttävä tuoksu, sopii säilytettäväksi asuintiloissa

Dr. Sternin täysravinto kaikenrotuisille koirille. Sopivankokoiset rakeet sopivat sekä pennuille että pienille ja suurille koirille. Korkean energiasisältönsä ansiosta Dr. Stern Super Premium sopii kaikenikäisille koirille pennuista senioreihin. Noudata suositeltavaa ravintonormia.
Todella maukas ja energiapitoinen kuivaruoka aktiiviselle ja elämäniloiselle koiralle.
Koostumus: sianliha, kananliha, lihatuotteet, vehnä, maissi, ohra, riisi, kasvi- ja eläinperäiset rasvat, kivennäisaineet, hiivat, sokerit.
Analyyttiset ainesosat: raakaproteiini 23 %, raakaöljyt ja -rasvat 10 %, raakatuhka 7 % (kalsium 1,4 %, fosfori 1 %), raakakuitu 3,5 %.
Lisäaineet per 1 kg: A-vitamiini 20 000 ky, D3-vitamiini 1100 ky, rautaoksidi 1,2 g, sinkkisulfaatti, monohydraatti) 180,8 mg, rautasulfaatti 144,6mg, kuparisulfaattipentahydraattia 14,5 mg,
mangaanioksidi 4,3 mg, kaliumjodidi 2,2 mg, natriumseleniitti 0,2 mg.
Suositeltava päivittäinen annos:
Aktiivinen koira (liikkuu enemmän kuin 1 h päivässä)
Koiran paino Suositeltava ruokamäärä
3-5 kg 65-90 g
5-10 kg 90-145 g
10-15 kg 145-195 g
15-20 kg 195-235 g
20-30 kg 235-305 g
30-40 kg 305-370 g
40-60 kg 370-490 g
Ruoan voi tarjota kuivana tai kosteutettuna kylmällä/haalealla vedellä.
Määrät voivat vaihdella vuodenajasta, koiran kunnosta ja aktiivisuudesta riippuen. Varmista, että raikasta juomavettä on aina saatavilla!
Pakkaus: 2 kg, 10 kg

Tekniset tiedot

10.0 kg

50.0 cm

13.0 cm

30.0 cm

Kaikki

Kaikki

Kana

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.