Exit Supreme maatrampoliini 427 x 244 cm, harmaa 890291466

Exit Supreme maatrampoliini 427 x 244 cm, harmaa 890291466

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
979 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Exitin maan tasalle asennettava suorakaiteen mallinen maatrampoliini!
Exit Supreme sarja edustaa Premium-luokan trampoliineja, Supreme on iso suorakaiteen muotoinen maahan upotettava trampoliini joka upotetaan täysin maan tasalle, 44 cm leveä ja 3 cm vahva laadukas PVC reunapehmuste suojaa hyppijää parhaalla mahdollisella tavalla,
• 21,6 cm pitkät Exit superjouset antavat hyppyihin ilmaa!
• Hyvä malli esimerkiksi voimistelua harrastavalle perheelle,
• Maksa helposti Klarnalla (Laskulla / Osamaksulla)
• Suorakaiteen mallinen trampoliini on helppo sijoittaa tontille eikä syö hukkaneliöitä pyöreän tapaan
EXIT Supreme 427 x 244 cm tarjoaa parhaat hyppyominaisuudet ja laatua jota näkee vain Supreme sarjassa!
Maan tasalle asennettava Exit Supreme suorakaidetrampoliini on kooltaan 427 x 244 cm ja tarjoaa hyppijälle todella ison hyppypinta-alan hyppiä, Maatrampoliinit ovat nostaneet suosiota ja yhä useampi valitsee maatrampoliinin perinteisen trampoliinin sijaan, Normaali maahan upotettava trampoliini nousee maasta noin 20-30 cm, mutta Exit kehitti maantasatrampoliinin, mikä mahdollistaa trampoliinin asentamisen täysin maan tasalle,
Täydellinen hyppytrampoliini esimerkiksi voimistelijoille
Ultimaattisen hyvät hyppyominaisuudet,
Mallissa on Exitin valmistamat kartion malliset 21,6 cm pitkät jouset jotka mahdollistavat isojenkin temppujen ja temppusarjojen tekemisen trampoliinilla, Exit Supreme tarjoaa pehmeät ja ilmavat hypyt myös kevyille hyppijöille, Täydellinen trampoliini esimerkiksi voimistelua harrastavaan perheeseen,
Ten Cate valmistaa USA: ssa parhaat hyppymatot ja Supreme sarja on varustettu Ten Caten valmistamalla erikoishyppymatolla joka erikoisrakenteen vuoksi kuivuu normaalia trampoliinimattoa nopeammin sateen jälkeen,
Innovatiivinen ilmajärjestelmä poistaa kosteuden
Exit Supreme sarja on varustettu Exitin kehittämällä ilmajärjestelmällä, mikä vie kosteuden pois maton- ja reunapehmusteen kautta,
Turvallista hyppimistä koko perheelle
Exit on panostanut Supreme-sarjan trampoliineissa täydellisyyteen hiottuihin hyppyominaisuuksiin sekä huippulaadukkaisiin osiin, Supreme maantasatrampoliinissa on huikeat 40 cm leveä reunapehmuste, joka on kauttaaltaan 3 cm paksu, Laadukkaasta 0,74 mm vahvasta UV-käsitellystä PVC: setä valmistettu reunapehmuste sopii ympärivuotiseen käyttöön ja antaa parhaan mahdollisen suojan trampoliinilla hyppivälle,

Takuu
• Runkotakuu: 10v
• Jousien takuu: 5v
• Reunapehmusteen takuu 5v
• Hyppymaton takuu 2v
Tekniset tiedot
• Rungon halkaisija: 3,2 cm
• Runkoputken paksuus 1,2 mm
• Hyppijän max paino 120 kg
• Testauspaino: 750 kg
• Kokonaispaino 111 kg
• Runkokäsittely: Galvanoitu ja pulverimaalattu
• Pituus: 427 cm (14ft)
• Leveys: 244 cm (6ft)
• Jousen pituus 21,6 cm (80 kpl) + 16,6 cm 4 kpl
• Reunapehmusteen leveys: 44 cm!!
• Reunapehmusteen paksuus: 3 cm
• Reunapehmusteen materiaali: 0,74 mm vahvaa UV-käsiteltyä PVC:tä (5v-takuu!)

Tekniset tiedot Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.