Tunturi Active` Naisten Malli 993999584

Tunturi Active` Naisten Malli 993999584 Tunturi

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
2295 €
Aina edullinen hinta



  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Tunturi Activé on sporttinen hybridisähköpyörä, jossa on tehokas Shimano STEPS E6000 -keskimoottori. Sen ajo-ominaisuudet ovat parhaimmillaan pitkillä pyörälenkeillä ja työmatkoilla. Ajaminen on miellyttävää myös huonokuntoisilla teillä joustohaarukan ansiosta. Activé on varusteltu Shimano Acera, 9-v voimansiirrolla ja tehokkailla hydraulisilla levyjarruilla. Voit valita sähköavustuksen kolmesta tehoalueesta: High, Normal ja Eco. Avustustehosta ja maastosta riippuen akkukapasiteetti riittää noin 100 kilometrin matkalle. Akun lataaminen hoituu helposti, joko se on kiinni pyörässä tai voit ottaa sen mukaan ja ladata vaikkapa työpäiväsi aikana tavallisesta pistorasiasta. Pyörän varusteisiin kuuluvat muun muassa akusta virtansa ottavat LED-valot sekä kevyesti rullaavat Schwalbe-pistosuojatut renkaat.
Runko
Alumiini
Etuhaarukka
Suntour NEX-HLO
Takavaihtaja
Shimano RD-M3000 Acera
Etuvaihtaja
-
Vaihdevivut
Shimano SL-M3000 Acera, 9-v
Jarrut
Shimano M-315 hydrauliset levyjarrut
Sähkömoottori
Shimano STEPS E6000
Akku
Shimano BT-E6010 Lithium-ion 36V, 11,6Ah/418Wh
Sähköavustus
walk assist-optional
Ohjainyksikkö
High, Normal, Eco
Akun kantavuus / latausaika
2h 85 %, 4h 0->100 %
Kampisarja
Shimano FC-E6000 44T
Takarataspakka
Shimano CS-HG200 11-34T
Vanteet
Mach1 260, alumiini, kaksoisseinämä
Renkaat
Schwalbe Delta Cruiser 40-622, pistosuojattu, sivuheijastin
Ohjainkannatin
Alumiini, säädettävä
Ohjaustanko
Alumiini
Kädensijat
Velo kraton
Istuin
Selle Royal Gel
Istuinkannatin
Alumiini 30,4 mm
Polkimet
Non slip
Lukko
YWS-turvalukko
Lokasuojat
SKS muovi
Tavarateline
Alumiini
Muuta
Etuja takavalaisin, jotka ottavat virtansa akusta, soittokello, seisontatuki
Värit
Mattamusta/lime-harmaa
Runkokoot
45 cm
Paino
24,5 kg

Tekniset tiedot

24.5 kg

Alumiinium

17"

9

Aina edullinen hinta

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.