Garmin vívofit 4 Wristband activity tracker 0.61" MIP Langaton Musta 890812971

Garmin vívofit 4 Wristband activity tracker 0.61" MIP Langaton Musta 890812971 Garmin

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
79,95 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Käytä jatkuvasti
vívofit 4 -aktiivisuusranneke seuraa edistymistäsi yötä päivää ja vapauttaa sinut latauskaapelista yli 1 vuoden paristonkestollaan. Se on turvallinen niin altaassa kuin suihkussakin, ja aina käytössä oleva näyttö on helppo nähdä myös auringonpaisteessa. Anna persoonasi näkyä mukauttamalla näyttöä väriteemoilla, kellotauluilla ja tekstillä tai vaihtamalla hihnaa. Lisähihnoja on saatavilla monen värisinä ja tyylisinä.


Kätevä ranteessasi
vívofit 4 tuo mukanaan useita uusia työkaluja, jotka helpottavat elämää. Sääwidgetistä näet nopeasti, mitä päivä tuo tullessaan. Voit määrittää sovelluksessa hälytyksen, joka käynnistyy laitteessa. Voit myös käynnistää suoraan ranteessasi ajastimen, joka muistuttaa, milloin uuni tarvitsee sammuttaa. Hukkasitko puhelimesi? vívofit 4 voi auttaa siinäkin.


Lähde liikkeelle helposti
Suorituksen ajanottoa ei tarvitse käynnistää eikä pysäyttää manuaalisesti — Move IQ hoitaa sen. Se voi tallentaa ja luokitella automaattisesti erilaiset suoritukset, kuten kävelyn, juoksun, pyöräilyn, uinnin ja crosstrainer-harjoittelun. Kävelyn ja juoksun yhteydessä se voi jopa käynnistää suorituksen ajanoton automaattisesti. Voit tarkastella tallennettuja tietoja myöhemmin Garmin Connectissa.


Henkilökohtainen aktiivisuuden seuranta ja motivointi
vívofit 4 inspiroi sinua lähtemään liikkeelle. Se seuraa askeleiden, matkan, kulutettujen kaloreiden ja unen lisäksi myös toimettomuutta. Värillinen liikkumispalkki täyttyy vähitellen ja muistuttaa liikkumisesta, kun olet ollut liian kauan paikallasi. Voit nollata sen kävelemällä muutaman minuutin ajan. vívofit 4 myös oppii nykyisen aktiivisuustasosi ja määrittää päivittäisen askeltavoitteen, jonka pystyt saavuttamaan. Kun saavutat välitavoitteita, ranneke mukauttaa aina seuraavan päivän tavoitettasi ja kannustaa siten vähitellen yhä terveellisempään elämäntapaan.


Jaa ja kilpaile
vívofit 4 synkronoituu päivän mittaan ajoittain Garmin Connectin kanssa. Garmin Connect™ -sovelluksen avulla päihität eilisen tulokset entistä helpommin. Selkeistä, värikkäistä suorituskorteista näet kaikki tilastot yhdellä silmäyksellä. Vierittämällä alaspäin voit verrata tämän päivän tuloksia helposti aiempiin ja napauttamalla näet lisätietoja. Suoritukset ja muut laitteen tallentamat mittaukset näkyvät selkeän yksityiskohtaisina. Näkemäsi tiedot on räätälöity juuri sinulle.

Askelhaasteet lasten kanssa
Toe-to-Toe™-toiminnolla voit haastaa lapsesi askelkisaan. vívofit 4 -aktiivisuusranneke voi muodostaa langattoman yhteyden lähellä olevaan lapsen vívofit jr. 2 -rannekkeeseen tai toiseen vívofit 4 -rannekkeeseen ja aloittaa ajoitetun askelkilpailun. Kaikkea hallitaan suoraan ranteessa. Kisan jälkeen te molemmat näette haasteen askelten kokonaismäärän ja voittajan.

Tekniset tiedot

Android, iOS

Kyllä

Ei

Kyllä

Ei

Kyllä

Ei

Kyllä

Ei

Kyllä

Ei

Kyllä

Kyllä

Kyllä

28 päivää

Kyllä

Kyllä

365 päivää

Ei

0.61

88 x 88

MIP

Langaton

Kyllä

Ei

0.941cm

0.025kg

1.9cm

Musta

S/M

122 - 188 mm

Wristband activity tracker

Kyllä

Musta

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.