Piikkirulla, punainen 999292145

Piikkirulla, punainen 999292145 Gymstick

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
19,95 €
39,95 €
Säästät 20,00 €
-50%



  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Uutta tunnetta ja hyvää oloa! Piikkirulla on uusi Gymstickin kehittämä lihashuoltoväline, jossa
yhdistyvät kaksi tunnettua välinettä: rulla ja piikkimatto. Rullan yli 10
000 piikkiä ja niiden muoto on pitkäaikaisen tuotekehityksen tulos, mikä
mahdollistaa sen, että käyttäjä saa täyden hyödyn välineestä. Piikit ovat
hellävaraisemmat piikkimattojen piikkeihin verrattuna, mikä tekee
rullailusta miellyttävää, mutta tehokasta!


Piikkien mahdollistama akupisteiden käsittely tuo täysin uuden tunteen ja
hyödyn kehollesi tavanomaisiin rulliin verrattuna! Markkinoilla olevat
triggerpoint- ja lihashuoltorullat ovat tarkoitettu pääasiallisesti
lihaskalvojen ja lihasten avaamiseen, mutta niillä ei saa kiihdytettyä
pintaverenkiertoa tehokkaasti. Piikkirulla on tarkoitettu muiden rullien
tavoin syvien lihasten ja lihaskalvojen käsittelyyn sekä rentoutumiseen,
avaten lihaskireyksiä kovettuneista lihaksista. Lisäksi piikkirullailu
soveltuu myös akupistehoitoon ja pinnallisen verenkierron parantamiseen.


Piikkirullan käyttötarkoituksia:




Rentoutuminen




Lihaskireyksien poistaminen ja jännitystilojen laukaiseminen




Kivunlievitys




Päänsäryn ja migreenin helpottaminen




Fyysisestä rasituksesta palautumisen nopeuttaminen




Energisointi




Pintaverenkierron kiihdyttäminen




Aineenvaihdunnan vilkastuttaminen ja rasvanpoltto




Unenlaadun parantaminen




Stressin lievitys




Verenpaineen laskeminen




Vastustuskyvyn vahvistaminen




Piikkirullan käyttö poikkeaa hieman ”tavallisista” rullista terävien
piikkien vuoksi. Rullan käyttö on hyvä aloittaa kevyesti ja kehoa
kuunnellen. Hyviä kehonosia ovat esimerkiksi pohkeet, takareiden alue ja
pakarat.


Piikkirullan materiaalit:




Rulla: EVA-materiaali




Päällyste: muovisilla piikkilevyillä pinnoitettu kangassylinteri




Yksittäisiä piikkejä rullassa yli 10 000 kpl

Tekniset tiedot Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.