Muutitko mieltäsi?

Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tuotteisiin. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta etukäteen. Tuotteeseen tutustuminen ei oikeuta tuotteen käyttöön. Jos palautettua tuotetta on käytetty, perimme tuotteen hinnan takaisin 100 %:n arvonalennuksena.

Näin palautat tuotteen:

  1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.
  2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.
  3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 e.                          a) Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen.                  b) Palauttaminen postin helposti koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat koodin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaisesti.
  4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosite lähetyksen palauttamisesta.

Huom! Mikäli olet valinnut vapaaehtoisen kotiinkuljetuksen, on palauttaminen ilmaista ainoastaan postitoimipaikasta, ei kotoa. Mikäli kyseessä on pakollinen kotiinkuljetustuote, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos olet jo ehtinyt maksaa 1. kuukausierän tai koko hinnan ennen tuotepalautustasi, palautamme rahat lähetyksen saavuttua meille, ellei sinulla ole meille erääntyneitä maksuja. Luotollisissa maksutavoissa tarvitsemme tilinumerosi maksuhyvitystä varten.

Palautamme maksusuorituksesi, kun olemme vastaanottaneet palautuksen tai olet osoittanut lähettäneesi tuotteet takaisin. Hyvitys palautuksesta suoritetaan sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt tilausta tehdessäsi. Mikäli palautat koko tilauksen, palautamme myös tilauksen toimitusmaksun. 

Huom! Palautusoikeus ei koske esimerkiksi tuotteita, jotka valmistetaan tai joita muunnellaan asiakkaan toiveiden mukaisesti tai tuotteita, joiden sinetti on avattu ja joita ei terveydellisistä tai hygieniasyistä voida palauttaa. Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta. Palautettavien kosmetiikka- ja luontaistuotepakkausten tulee olla avaamattomissa alkuperäispakkauksissa.

Jos sinulle on toimitettu väärä tai virheellinen tuote, palauta tuote palautusohjeiden mukaisesti. Kirjoita palautuslomakkeeseen, millainen vika tuotteessa on. Jos tuote on väärä, kerro myös, haluatko vaihtaa sen oikeaan.

Hyvitys palautuksesta eri maksutavoilla tehdyissä tilauksissa

Kuukausiraha®: Palautus huomioidaan hyvityksenä suoraan tilisi kokonaissaldolla. Päivitetyn saldon näet seuraavalla kuukausilaskulla.

Lasku: Mikäli olet palauttanut kaikki laskun tuotteet, voit hävittää laskun aiheettomana. Osapalautuksissa hyvitetyn summan voi vähentää suoraan laskun loppusummasta. Huomioithan, että emme lähetä korjattua laskua, vaan sinun tulee maksaa pitämäsi tuotteet eräpäivään mennessä.

Verkkopankki: Avarda Oy palauttaa rahan automaattisesti ja on sinuun tarvittaessa yhteydessä sähköpostitse.

Maksukortti: Hyvitys tehdään suoraan maksukortille

Mikäli palautat osan lähetyksestä, voit itse vähentää palautettavien tuotteiden hinnan laskun loppusummasta. Saamasi lasku tulee kuitenkin maksaa normaalisti eräpäivään mennessä pitämiesi tuotteiden osalta. Muistathan, että palauttaessasi vain osan tilauksen tuotteista tulee sinun maksaa postimaksu.